Skip to content

Održana još jedna radionica Dječijeg parlamenta

Nastavljamo u pozitivnom duhu druženja i edukacije djece o njihovim pravima i značaju učešća u odlukama koje se njih tiču!

U okviru projekta Povezivanje tačaka 2 – Unapređenje učešća djece u donošenju odluka za poboljšana prava djeteta i demokratije u BiH, grupa Dječiji parlament Općine Novi Grad realizuje svoju inicijativu “Jedna općina – jedan parlament”. Kroz navedenu inicijativu članovi i članice Dječijeg parlamenta će zagovarati za osnivanje dječijih parlamenata u drugim sarajevskim općinama, a kako bi i djeca u drugima zajednicama imala jednaku priliku za učešće u svim onim dešavanjima i odlukama koji ih se tiču.

Pored ideje da se osnuju dječiji parlamenti u drugim općinama, cilj inicijative je i promovisati aktivno učešće djece i mladih u društvenim inicijativama, te partnerstvo djece i odraslih kroz aktivno djelovanje parlamenta u 3 sarajevske općine. Kako bi uspjeli u svojim idejama i ciljevima, najmlađi parlamentarci će kroz set edukativnih radionica pripremati ključne poruke za donosioce odluka i javnost, te koncipirati kampanju kroz koju će nastojati da promovišu značaj učešća djece u zajednicama i njihovu aktivnu ulogu u procesima koji se njih tiču.

Promocijom Dječijeg parlamenta prvenstveno se doprinosi boljem razumijevanju lokalnih zajednica o mehanizmu učešća djece i stvaranju zajednice u kojoj će djeca biti sigurna, imati neophodnu infrastrukturu za njihov razvoj i odrastanje. Također, bitno je da i generalna javnost razumije zašto bi djeca trebala da budu aktivni akteri, a ne pasivni posmatrači dešavanja.

Dječiji parlament je jedina grupa djece koju je jedna općina u Bosni i Hercegovini formalno prepoznala i podržala iz godine u godinu.  Dječiji parlament općine Novi Grad Sarajevo čine po 2 predstavnika iz svih škola navedene općine i aktivno su 10 godina uključeni u procese koji se dešavaju u njihovoj lokalnoj zajednici. Primarni zadatak ove grupe je da prati potrebe i probleme djece i mladih u zajednici, te pronalazi mogućnosti za njihovo rješenje uz podršku odraslih i u saradnji sa njima.